Punca zakar kecil dan lemah


Label: masalah zakar pendek, masalah konek kecil, konek kecik, batang pendek, cara panjangkan zakar pendek, tip besarkan zakar, alat besarkan zakar, alat panjangkan zakar, masalah zakar bengkok, punca zakar kecil, kenapa zakar kecil, atasi zakar kecil, pam besarkan konek, pam bsarkan zakar, pam besarkan konek, extender panjangkan zakar, konek panjang dengan extender,

Saiz Senjata Berkait Rapat Dengan Saiz Tubuh Badan?


Kebanyakkan pendapat mengatakan saiz senjata orang Asia terutama orang Malaysia adalah lebih kecil daripada orang Eropah atau Arab. Keadaan ini biasanya dikaitkan dengan saiz fizikal. Orang Arab dan Eropah selalunya mempunyai tubuh badan yang lebih besar maka dikatakan saiz senjata mereka juga besar.
Ini tidak tepat sebenarnya. Oleh kerana senjata ‘tersimpan’ di dalam seluar, maka kita cuma boleh menganggarnya saja berdasarkan saiz tubuh badan. Jika orangnya tinggi, kita sangkakan zakarnya pasti panjang. Jika orangnya berbadan sasa, kita sangkakan senjatanya pasti mantap dan berkuasa.


masalah zakar pendek, masalah konek kecil, konek kecik, batang pendek, cara panjangkan zakar pendek, tip besarkan zakar, alat besarkan zakar, alat panjangkan zakar, masalah zakar bengkok, punca zakar kecil, kenapa zakar kecil, atasi zakar kecil, pam besarkan konek, pam bsarkan zakar, pam besarkan konek, extender panjangkan zakar, konek panjang dengan extender

Adakah anda tahu orang yang gemuk(obes) mempunyai senjata yang kecil? Ya orang yang mempunyai berat badan atau lemak berlebihan mempunyai senjata yang kecil. Sehingga ada yang sukar dikhatankan kerana saiz senjatanya terlalu kecil.

Jadi adakah saiz badan seseorang adalah berkadar langsung dengar saiz senjata mereka? J
awapan saya tentulah tidak. Ini kerana senjata adalah organ yang sangat unik tidak seperti organ kita yang lain. Orang yang berbadan kecil juga mampu mempunyai senjata yang panjang dan besar dengan beberapa kaedah.

Namun anda haruslah berhati-hati. Sekiranya anda memilih kaedah yang salah, senjata anda bukan saja tidak besar dan panjang, malah mungkin menyebabkan ianya tidak berfungsi dengan normal.

Tag: masalah zakar pendek, masalah konek kecil, konek kecik, batang pendek, cara panjangkan zakar pendek, tip besarkan zakar, alat besarkan zakar, alat panjangkan zakar, masalah zakar bengkok, punca zakar kecil, kenapa zakar kecil, atasi zakar kecil, pam besarkan konek, pam bsarkan zakar, pam besarkan konek, extender panjangkan zakar, konek panjang dengan extender

Related Posts
Previous
« Prev Post