Produk Besarkan Zakar : Miracle Hybrid Extender

MIRACLE HYBRID EXTENDER

Kod Produk : MIR-HYB | Harga : Rm179.90

 

MIRACLE HYBRID PENIS EXTENDER LEBIH SELESA DIPAKAI BERBANDING EXTENDER LAIN

2 DALAM 1

Miracle Hybrid Extender mempunyai dua cara ikatan zakar anda ia akan memanjang dan menambah ukur lilit kelamin anda menggunakan kuasa regangan.

Miracle Hybrid Extender

miracle-extender-tulen

  • menambah kepanjangan zakar anda. Ianya mungkin lebih bergantung pada individu.
  • menambah kelebaran zakar anda. Ianya mungkin lebih bergantung pada individu.
  • meluruskan zakar anda jika zakar anda bengkok.

Apa Kelebihan Hybrid ?

Hari ini, terdapat dua jenis kaedah daya tarikan yang berfungsi dalam  produk tambah saiz zakar iaitu jenis pengikat tiub silikon dan jenis belt silikon.Miracle Hybrid Penis Extender  datang dengan 2-dalam-1 Sokongan sistem Hibrid yang menggabungkan kedua-dua teknologi untuk lebih keselesaan dan cenkaman pada zakar supaya tidak mudah tertangal . Dengan cara ini pesakit boleh memilih kaedah yang terbaik untuk mereka.
Sistem hibrid extender  juga membolehkan pengguna untuk bergilir mengggunakan antara dua atau menggunakan kedua-dua sekali gus.Alat tambah saiz zakar yang ada di pasaran sekarang ini kebanyakan menggunakan tiub silikon sebagai satu kaedah pengancing zakar.Kaedah ini kadang-kadang menyakitkan dan tidak selesa pada zakarAlat regangan zakar jenis moden menggunakan silikon lebar 1 inci untuk memegang zakar. Kaedah ini menyediakan pesakit dengan tahap meningkat keselesaan dan peredaran darah yang lebih baik, dua faktor utama kepada pembesaran zakar yang sihat.
Keputusan secepat 3-4 minggu dan kesannya bersifat kekal! Senaman secara kerap ke atas sel darah dan corpora carvenosa akan meningkatkan tumbesaran dari segi panjang dan ketebalan. Ia juga kaedah termurah dalam membesarkan zakar yang boleh anda perolehi. Hybrid Extender menyasarkan kebolehan semulajadi badan dalam menyesuaikan diri di bawah tekanan untuk menghasilkan penambahan saiz zakar.

Kombinasi teknik yang telah terbukti ini direka untuk memberi sasaran ke kawasan yang terbukti dapat memberikan kesan yang maksima, hasil dari usaha anda dan memberi penambahan yang paling besar dengan secepat yang boleh.Tatkala anda mencapai saiz yang diidamkan, anda boleh berhenti daripada menggunakannya dan penambahan tersebut akan kekal, meninggalkan anda zakar yang lebih panjang, besar dan kuat, dan dengan peningkatan keyakinan dan harga diri.

MEMBESARKAN ALAT SULIT MELALUI PROSES PENEGANGAN ADALAH SELAMAT, SEMULAJADI DAN BERKEKALAN

Hybrid Extender akan memanjang dan menambah ukur lilit zakar anda menggunakan kuasa regangan untuk menolong anggota badan manusia berubah dan bertukar bila dikenakan tekanan. Bila zakar anda terdedah pada daya tarikan yang berterusan, sel-sel pada zakar akan berpecah dan bertambah, ini menyebabkan penambahan tisu zakar. Pembesaran ini akan mengakibatkan panjang dan ukur lilit zakar bertambah.

Hybrid Extender mempunyai 2 batang rod yang berisi spring. Apabila rod ini dipasang mengikut panjang yang disyorkan (iaitu saiz zakar sewaktu menegang), satu bentuk daya atau tarikan akan dikenakan pada zakar. Anggota badan kita secara semulajadi akan bertindak terhadap tarikan tersebut (tarikan yang disebabkan oleh spring pada dua batang rod Hybrid Extender). Regangan ini akan menghasilkan pencambahan tisu-tisu baru dan seterusnya mengakibatkan zakar membesar dan memanjang.

Hanya selepas beberapa sesi penggunaan, anda akan berasa bangga dengan saiz zakar yang anda perolehi..iaitu lebih besar…dan lebih panjang. Anda tidak perlu lagi berasa malu ketika berada di bilik persalinan dan anda akan berupaya memuaskan isteri anda lebih dari apa yang anda mampu lakukan sebelum ini.

Prinsip Hybrid Extender

miracle-hybrid-extender

Prinsip di sebalik teknik ini agak mudah iaitu secara mekanikalnya, ia mengembangkan corpus cavernosa (bahagian seperti span pada zakar) melalui kemasukan darah ke dalam sel tersebut, dan melalui proses yang berulang-ulang, dinding sel membesar dengan lebih kuat dan ini bukan sahaja menambah kepanjangan zakar, tetapi juga menambah saiz pembesaran zakar membuatkan ereksi zakar bertambah kuat. Maka terhasillah produk yang berkesan, tidak sakit (bertentangan dengan kaedah pemberat, manik atau gantung) dan menjimatkan masa.

Hybrid Extender berfungsi dalam beberapa cara antaranya:

- Memanjangkan zakar anda
- Meregangkan zakar anda
- Meningkat daya tahan zakar
- Menguatkan otot zakar
- Meluruskan zakar yang bengkok

Apabila anda pakai saja alat Hubrid Extender ini, ia akan meregang zakar anda pada tahap maksimum. Maka zakar anda akan jadi lebih panjang supaya anda dapat menikam MAKAM NIKMAT wanita dengan lebih JAUH kedalam! Ia seperti meregang dan memanjangkan serta menarik keluar zakar anda agar lebih ketara panjangnya.

Setelah alat dipasangkan pada ZAKAR anda, maka TIDAK SEORANG PUN YANG TAHU bahawa zakar anda sedang bersenam! Anda tidak perlu risau sesiapapun tahu mengenai hal ini dan ZAKAR anda bertambah panjang setiap hari & waktu.

Hybrid Extender boleh dipakai di dalam seluar!
Anda mungkin pernah melihat bagaimana lubang telinga kita dibesarkan dengan regangan, seperti kaum-kaum yang mengamalkannya di Sabah & Sarawak. Juga bagaimana kaum asli yang tinggal di pendalaman Amazon menggunakan tanduk haiwan untuk memanjangkan zakar mereka dengan teknik regangan ini. Doktor juga mengesahkan bahawa teknik dan cara paling cepat & berkesan untuk memanjangkan zakar adalah dengan teknik regangan!
Tujuan rawatan ini ialah untuk merangsang pembesaran tisu batang zakar. Ia diterjemahkan melalui:
* Saiz zakar: Pertambahan panjang sebanyak 4-5cm dan membesar sebanyak 1 cm.
* Ejakulasi: semakin besar dan intensiti/kenikmatan ejakulasi yang lebih.
* Ereksi: lebih penuh dan ereksi yang lebih keras
* Keyakinan: Yakin dalam perhubungan malah memperbaiki hubungan.

Fakta Kajian Miracle Hybrid Extender

Secara logiknya Miracle Hybrid Penis Extender berfungsi melalui proses regangan seperti mana yang pernah anda lihat sebelum ini sama ada di internet atau televisyen khususnya di astro yang memaparkan sesetengah budaya masyarakat tertentu mengubah saiz bahagian anggota tubuh badan mereka. Pernahkah anda melihat atau mendengar sesetengah kaum sabah dan sarawak memakai subang yang berat untuk tujuan memanjangkan telinga mereka?

Pernahkan anda melihat masyarakat afrika melebarkan mulut dan memanjangkan saiz zakar mereka melalui proses regangan? Pernahkan anda melihat masyarakat padaung asli memakai gegelung untuk memanjangkan saiz leher mereka. Jika anda minat melihat dokumentari di astro tentu anda pernah melihat ke semua masyarakat ini. Kesemua masyarakat ini mempunyai satu persamaan iaitu menggunakan kaedah regangan untuk mengubah saiz bahagian anggota badan yang dikehendaki.

Hybrid Extender mengaplikasikan teknik regangan zakar yang merupakan kaedah pemanjangan zakar terbaik yang terdapat sekarang. Kaedah ini di sokong secara klinikal dan terbukti berkesan.

*Penafian umum : keputusan pengunaan produk-produk mungkin berbeza dari bentuk fizikal dan dalaman kesihatan setiap individu, tertakluk pada setiap pengamalan dan kerajinan individu tersebut.

-------------------------------------------

Cara Belian & Pembayaran

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit

Nama : Saiful
Nama Bank : Maybank Berhad
Acc No : 1o5o19751614

Perhatian : Pembayaran melalui Maybank2u sahaja, anda di galakan membuat lebihan bayaran
sebanyak 1, 2 @ 3 sen. Ini untuk memudahkan kami mengesan bayaran tempahan anda.

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : O19-222 8989
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk

[Nama Anda] [Alamat Anda] [Jumlah] [Tarikh] [Masa] [Code]

Contoh Arahan SMS

Ali B Omar No 2, Jalan P/9a, Kawasan Perusahaan Sek 13, 43650 Bandar Baru Bangi Selangor RM179.90 10.00AM 05/01/14 MIR-HYB

Related Posts
Previous
« Prev Post

1 comments

October 3, 2015 at 10:13 AM


Cerita yang bagus.. teruskan..
Tumpang Iklan
Abang..nak lagi..
Best lah abang..
Besar dan panjang. Sedap sangat...
>>>Baca Sini Kalau Berani!<<<

Reply
avatar